dimma

det blev en fin kväll ute i skäve.
först skulle jag hitta till robin.
han bor så långt ut på landet så hans mobil funkar inte.
så jag smsade så han skulle gå ut på vägen.
inget svar.
åkte långt som fan, vände om.
ringde två gånger.
inget svar. 

tillslut hittade jag honom iaf. 
vi kikade på någon skräckfilm som jag inte minns namnet på.
den var rätt najs iaf! :D 
sen började vi snacka band och festivaler!
jag försöker få honom att förstå att han ska gå på gar!

därför kommer en fin liten lista med band jag ska se på gar nästa helg!

Alice cooper
Hammerfall 
Papa roach
Hardcore superstar 
Dia psalma
Sonata artica 
Bullet
Blindside
Scar symmetri
Blowsight

awesome! nu ska jag sova.
jag har en fin ledig dag imorron att se fram emot! 

POFFFFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0