göttmos

fan jag hade en oväntat trevlig dag idag!
jag var lite skeptisk när jag åkte till jobbet imorse.
dagen började segt som attan.
sen kom tydligen en kändis in & handlade av mig.
thomas kom viftandes med ett papper och frågade om jag visste vilken kändis som handlat av mig.
jag hade ingen aning, men så visade han bilden & då kände jag igen henne så klart. 
men jag hade inte reagerat på det när hon stod framför mig :P
jag hade typ bara tänkt att jag kände igen henne lite från någonstans. 
men nu kommer jag ju tyvärr inte ihåg vad hon hette!
haha, så stort intryck hade hon på mig! 

sen efter ett tag när jag står där och piper lite varor, tittar ut mot ingången lite.
så ser jag en väldigt glad & vinkade eva. 
där kommer alltså davids föräldrar invandrandes på jula. 
så jag smiter ur kassan (det var galet lite folk) och pratar med dom ett tag.
väldigt trevligt att träffa på folk som man känner.
då blir man lite mer peppad till att jobba vidare. 

en timme senare, ett tag innan stängning så kommer min syster marie-louise gåendes mot kassan.
så jag smiter igen & pratar med henne ett tag! om thailandsgrejen osv. 
då går tiden lite snabbare än om man bara står och väntar på kunderna & klockan. 

när jag slutat så gled jag vidare till må bättre på direkten. 
jag började med att springa mig varm på bandet.
sen så blev det rygg, bröst & mage idag. 
det var ett sånt där bra pass när man svettas och tar i ordentligt.
så det kändes väldigt bra & jag var nöjd när jag gick ut därifrån kl halv tio. 
så åkte jag raka vägen hem och slog ner rumpan.
det var väldigt skönt att sätta sig ner! 

jag möttes av en så fin himmel när jag kom hem.
den var värd att ta kort på! 

imorgon har jag sovmorgon & ledig dag. 
jag tror att det blir en bra dag imorron
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0