is that a banan on your head?

det gick helt okej på jobbet idag.
hade bara lite ont efter dagen innan. 
men det var okej ändå.

när jag blev utsläpp så väntade alex på mig!
sen gick vi in på willys och handlade för att göra tacos! 
vi vandrade hem till henne och såg klart på harry potter filmen.
tacos var riktigt god, längesen jag åt det.
bröden var de minsta jag sett, man fick inte plats med nåt alls typ d:
men jag åt fyra st i stället :P haha. perfekt kvällsmat. 

nu håller vi på att planera för att dra iväg på kryssning!
det blir close up båten i september! :D
jag, alex & sussie.
men vi behöver en till.
vi hoppas på att robin kan hänga med oss! 
allt hänger på diiiiig.

nu ska jag nog sova och ladda för en till dag på jula innan min efterlängtade lediga dag!! 
då ska jag shoppa & sen förhoppningsvis få massage också!! :D

POFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0