känslor

shit, idag har varit en konstig dag!
jag har mått & känt mig på så många olika vis idag. 

trött, ont, glad, stressad, seg, arg, förbannad, mordisk, frustrerad, lugn, hyper, galen, övertrött, gladast, irriterad, ivägen, ledsen, avslappnad, varm, förvirrad, längtande & lite mer trött. 

men jag avslutade dagen med en cykeltur för mig själv genom säter.
tittade på alla gamla ställen som jag inte sett på länge, nostalgiskt var det. 
sen när jag kom hem plockade jag lite jordgubbar ur landet.
sen blev min massage avbokad, jag som sett fram emot det så.
men då drog jag fram spikmattan ist.
första gången jag använde den, gjorde ont först.
men sen blev man fan avslappnad som fan! jag gillart.
nu ska jag sova snart så det blir lördag någon gång! 
POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0