morgon

oj.. jag vaknade inte riktigt på rätt sida idag tror jag.
jag känner mig lite nere av någon anledning.
först så drömde jag att jag skulle ut på en resa.
men så hade jag glömt packa.
så fick jag stresspacka som en tok.
och tillsist innan vi skulle åka så hade jag inte passet.
det var det sista jag drömde innan jag vaknade.
så jag var redan stressad när jag gick upp.
great. 


det sitter i än. 
så det får bli lite Kent i högtalarna nu.
Elite.  

det är i alla fall sol ute.
så man får lite ljus när man går till jobbet.
det kan nog behövas. 

efter jobbet ska jag & alex iväg & se på sista Harry Potter filmen :D
det är skönt att ha något att se fram emot! 
då går dagen på jobbet lite snabbare. 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0