22grattis

22grattistillmig
tillmig22grattis
grattis22tillmig

ja... förvirrande. nåt.

imorgon har jag en ledig dag! 
på denna dagen tänkte jag roa mig med som följer.
vakna, gå upp ur sängen, spela lite sims, äta frukost, borsta tänderna, sminka mig, åka till borlänge, köpa tyger, skaffa ett medlemskap på må bättre, åka till falun, fika med david, snacka med dom på temple of art, chilla..... sen nåt mer. 

nej, men det är dags för mig att röra på arslet igen. 
det var tio dagar ganska exakt sen jag slutade skolan.
nu har jag slappat tillräckligt. dags att röra sig. 
så jag ska signa upp mig på ett gym i borlänge.
så jag har något att göra när jag har tråkigt. 
ungefär som nu.
jag är uttråkad men inte tillräckligt trött för att sova. 
det blir nog lite mer himym och sen däcka ändå. 

ja ni märker nog att jag är uttråkad utav allt babbel här & nu. 
ja.. ja bju la på dä! 

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0