allt

goood morgon!
nu skulle man ju kunna tro att jag är jävligt morgonpigg, en lördag som denna!
men så var det inte, jag har inte sovit sen fredag kl 08, visst lät det länge sen?
jag är enda hjälten som fortfarande är vaken, kanske linda också men hon är inte kvar här..

som ni, mina värmlandsvänner vet, så har jag ju det mesta i min fina adidas väska.
denna morgon blev det bevisat ännu mer.
jag fick en sticka i fingret av den jävliga trappen ute.
den har irriterat mig sen kl åtta igår kväll.
nu orkade jag inte med den mer.
jag började gräva i min väska!
hittade en nagelsax som jag tog och började gräva i mitt finger med.
efter ett tag, lite blod och koncentration så fick jag ut den jäveln. 
då behövde jag ett plåster tyckte jag.
kikade vidare i väskan å där ligger ju tamefan ett gäng plåster! 
hur passande som helst.
så jag är min egen hjälte ikväll, lagar mig själv! 

gla' misömmer på er, gössar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0