energidricka

jag tipsar och påminner mig själv;
om att inte dricka energidricka innan jobbet. :P

jag kom iväg hemifrån lite senare än tänkt imorse, så jag var stressad & i bilen på väg till jobbet drack jag en powerking. det var lite sådär, kom in på jobbet typ 5 min innan jag skulle ut i affären. de första timmarna på jobbet vibrerade jag mest. jag kunde inte gå ur kassan och gå runt på golvet för jag var där och böt av folket som skulle äta lunch. haha. men det gick över efter ett tag. när jag väl slutade 4 timmar senare så gick jag ut med huvudvärk & var trött. :P det var ingen bra idé helt enkelt. 

men nu efter lite käk så känns det bättre. fortarande trött men jag ska ta en promenad nu när det är uppehåll. 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0