findag

idag vaknade jag upp på ett riktigt bra humör.
det höll i sig under dagen.
halv nio hade jag tid ute på sjukhuset, så jag var där en stund.
sen rullade jag till jobbet, började tio idag.
jobbade 10-15, alldeles lagom långt pass :P
efter det så drog jag till Må bättre och tränade en stund! 
det var riktigt skönt och jag träffade på saga där. 
när jag kom hem så satt det fullt med folk på gården.
mamma, marlene, miley, ulla & lennart.
så jag gosade med miley ett tag! goaste bäbisen! 




marlene rullade hem & vi käkade mat.
sen började jag röja bland mitt skrot som ligger överallt.
slängde en hel massa och fick undan en hel del.
skönt att rensa bort lite så man slipper se det!
nu har jag lagt mig och vilat i sängen.
nöjd med min dag.
how i met your mother står på schemat nu! 

imorgon jobbar jag fina tiden 1145-2015.
men efter det tar jag midsommarledigt.
jobbar på söndag nästa gång.

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0