jobb

japp jag börjar ju jobba på jula nu om ett gäng dagar. 
känns rätt så skumt faktiskt.
men en sak som jag har tänkt på är hur jag ska palla att stå där i kassan de första dagarna. 
när man är så himla van med att rejsa runt och röra på sig hela dagarna. 
jag orkar knappt stå still när vi har kör i en timme och måste stå upp och sjunga. haha. 
det kan bli väldigt spännande att se och det kommer jag få göra snart också. 

men nu ska jag bygga lite mat och sen blir det rejs i aulan. 
vi tänkte nämligen spela in våra solon så man har kvar det. 
så jag kan visa det för tex rickard och jessica som verkade nyfikna på det :) 

peacepoff <: 


Kommentarer
Postat av: rickard

oh det låter bra, blev det någon inspelning?

2011-06-05 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0