lördagen

jag har en riktigt fin dag idag faktiskt (hoppas imorron blir minst lika bra).
jag hade en lugn och skön morgon, blev lite stressad till jobbet men jag hann ju :D
på jobbet var det rätt mycket folk, men en problemfri dag som flöt på bra! 
jag jobbade mina fyra timmar, sen kilade jag ut till bilen och brummade hem.
när jag varit in och handlat lite mat & kom hem så möttes jag av detta;



jag hade lite ont i huvudet efter jobbet men när jag såg det här så gick det över rätt snabbt :D
jag öppnade mitt lilla paket & hittade;




superfina blommor från en underbar person, det tackar jag hjärtligt för!
jag blev riktigt glatt överraskad! :)


nu står dom sådär fint bredvid min säng. 
så jag ser dom när jag vaknar på morgonen :) :*

när jag ringt & tackat klart för blommorna så var det dags för lite mat!
magen ville ha lite käk och jag slängde ihop en enkel liten rätt som Anna lärt mig. 
jag tänkte att jag skulle dela med mig av detta; 


denna goda mat inne håller följande;

pasta
ruccolasallad
tomater
fetaost
cashewnötter
orange pesto på paprika & cashewnötter

så enkelt var det! det funkar lika bra med grön pesto också. 
man ska ju självklart äta detta med ett stort glas mjölk till! 

efter maten blev jag himla trött, jag höll på att somna i sängen.
men jag drog mig upp & ut på en promenad.
jag gick till konsum & köpte en mango! 

nu sitter jag här & chillar. 
ska väl snart åka iväg & hämta mamma på jobbet.
det blir en lugn lördagskväll, upp till jobbet imorgon igen. 

POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0