sista dansen

idag har vi haft vår sista riktiga skoldag. 
den innehöll jazz, modernt och moden metodik. 
riktigt svettig dag idag igen. 
när det är så kvavt ute i luften så blir det inte så roligt att dansa tillsammans ungefär 20 pers i en sal. 
det blir gaaanska så varmt kan man säga & klibbigt som fan. 
efter skolan så hade Samanta lite magdans så jag hoppade in och var med och dansade lite till :D 

snart ska jag glida ner till Mikaela för vi ska göra iordning lite för kvällen. 
vi ska firas idag, jag fyller år om 11 dagar och hon fyllde år igår! 

så nu har jag lagt mina danskläder i tvätten.
få se när man går på en dansklass nästa gång då. 


balettlektion i aulan.


adjö aulan.
adjö kps. 

POFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0