sweet

god morgon.
då var man vaken igen.
om två timmar ska jag vara på jobbet.
så jag borde väl sätta fart.

jag räknar ner timmarna till min minisemester.
jag har hela 16 timmar kvar att spendera på jobbet.
18 om man räknar med luncherna men nu ska vi vara positiva :D

igår märktes det tydligt att det var tillökning på ungefär hälften av borlänges befolkning. 
det var ett himla tryck i butiken på förmiddagen.
hur jobbigt det än är att jobba under denna vecka så kan jag iaf säga att jag har de grymmaste kollegorna!
jag kan inte få bättre personer att jobba med, så himla goa och knasiga är ni allihop :) 

nej nu är det dags för smink & sen frukost. 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0