update

jag är lite trött sen natten men helt okej ändå.
jag känner att jag kommer sova gott i min säng om nån timme.
jag tänkte äta något & sätta mig och spela sims så jag inte somnar nu kl sju :P

men imorgon börjar en fin jobbvecka (ja jag vet att det är söndag)
jag kommer jobba hela dagarna i fem dagar i rad.
så ni vet vart jag är om någon vill mig något. 
mina dagar består av enbart de fina passen:
10,00-19,00 eller 11,45-20,15. 
så jag kommer inte ha så mkt tid till att göra annat. 
det kommer nog bli en rolig vecka för att P&L börjar på måndag.
så det lär säkert bli fullt ös. 



men sen är jag ledig fredag-måndag!!!
på lördag drar jag till göteborg och möter upp zandy! 
vi ska gå på liseberg och bo på hotell tillsammans ;) 
sen möter vi rickard & jessica på söndag för THE BIG 4 på kvällen! 
natten till måndag kommer jag spendera hemma hos anna! :) 
all in all, an awesome weekend!

sååå, nu vet ni vad jag ska göra hela veckan! great.
POFF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0