helgen!

det har varit en väldigt skön helg! 
i fredags efter projektet var jag irriterad och trött.
men så hörde hanna av sig så vi gick ner till stan för att handla.
då lättades mitt humör upp när jag fick umgås med henne. 
vi myste runt i solen, tittade lite i affärer, jag köpte nagellack. 
jättefina tulpaner köpte jag också på coop :D

fredagen avslutades tillsammans med hanna & maja.
vi såg på The Prestige uppe på hannas rum.
dippade grönsaker, åt vindruvor & hade levande ljus. 

lördagen inleddes med en morgonprommenad med hanna!
vi vandrade runt bland husen & njöt av solen.
sen tappade vi bort oss lite, vi såg kps men viste inte hur vi skulle gå för att komma dit. :P
så vi traskade över en häxas gård o.O 
tillslut hittade vi tillbaka! puh. 

då åt vi frysta bär med fil och kiwi till frukost! 
dagen till ära så sminkade vi oss!
alltid lika najs när man inte sminkar sig så ofta. 
ny sminkpalette hade jag också! ännu bättre. 

kl tio gick jag, hanna & maja ner på stan för att möta patrik & dalhkarls. 
då gick vi till en loppis som ligger här i stan. 
det var rätt mysigt att vara på loppis, det gör jag inte ofta. 
men jag hittade några fina gamla ramar & en liten buddah iaf :P

ramarna på sängen!

ramarna på väggen! :)

liten buddah! 

efter loppis så gick vi till coop för att handla lite käk.
vi blev förolämpade av en tjej i köttdisken. 
"tror du att jag är dum?" frågade hon oss helt seriöst.
jag & hanna blev paffa och mest tittade på varann. 
nej hon hade inte vaknat på rätt sida tydligen..
men vi skrattade med åt det sen ^^

på vägen till systemet så var det en hop med folk på stan ^^
ungefär som att hela kristinehamns befolkning hade samlats på samma ställe. 
när vi kom närmare så såg vi en gigantisk apa och en stor gul fyrkant. 
när vi kom lite närmare såg vi...

Svamp Bob fyrkant! 

när vi kommit hem & lugnat ner oss efter kravallerna på stan så passade jag på att måla naglarna i mitt nya graffitilack som jag köpt! här är resultatet, jag gillart :D



lördagskvällen avslutades med en bowlingrunda!
tillsammans med julia, josef, maja, nadja! 
jag lyckades i alla fall med en strike.
dock vann jag inte för det :/

hemma i vardagsrummet satte vi oss med massa levande ljus & snackade fram till 11-12
en helt awesome lördag helt enkelt! :) 

denna söndag har gått till att slappa för fullt. 
eller ja.. jag har ju iaf tvättat idag. alltid något.
& ätit godis och sett på over the hedge :) 

imorgon är det dags för en ny vecka.
även kallad repveckan.
hela eftermiddagarna kommer att gå till att repa vår föreställning. 
det är mycket småpill som vi måste få ihop.
sen är vi redo för turnéveckan som är kommande vecka! 

godnatt ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0