kaos

jag är i en liten svacka just nu typ.
jag har inte mycket energi, jag känner mig inte speciellt glad som jag brukar. inget känns speciellt roligt att göra.
jag har mycket tankar som snurrar runt i huvuvet på mig. saker som har med skolan att göra som jag är orolig för, det är mycket med projeket så klart, vi har två veckor kvar tills det ska vara klart.
sen har jag lite ångest över jobbsökandet, jag har inte sökt så mycket jobb som jag skulle ha kunnat gjort, jag kommer inte få något jobb känns det som. jag vill inte sluta skolan här och bara hamna i säter igen. vad ska jag dit och göra? vart ska jag överhuvudtaget? jag vet inte så mycket längre. vad jag vill göra eller så. jag vet bara att jag är orolig att misslyckas med saker jag pratat om och inte kommer komma längre än tillbaka hem till mamma. självklart är det ju skönt att veta att hon alltid finns där och att jag får komma hem om jag inte har något annat för tillfället. men jag är rädd för att bara vara, jag måste ha något att göra annars blir det så tomt. annars är jag rädd att jag inte kommer komma vidare någonstans alls.. att man fastnar.
sen så är ju david långt borta också och det känner jag av, inte helt roligt. men om en månad får jag lov i alla fall. förhoppningsvis så har alla dumma tankar och lite spänningar släppt då. 

just nu längtar jag efter,
att få åka till david
att våren ska komma
att få åka på The big four
att det ska lösa sig med jobb



det är i alla fall skönt att det är fredag imorgon.
och att jag har christian som skriver peppsms till mig på mornarna :)

POFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0