listaaa

Carro hade gjort en sån här lista, så då ville jag också göra en! :) 

 

1. Hur gammal är du om fem år? jag ska fylla 27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? danslinjen & danshandlerarlinjen.

3. Hur lång är du? 163

4. Vilken är den senaste filmen du sett? dinner for schmucks.

5. Vem ringde du senast? David

6. Vem ringde dig senast? David

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Alex skrev att det var en bra idé.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag smsar oftast, men kan vara skönt att prata direkt också.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? de är skiljda för länge sen.

10. När såg du senast din mamma? i söndags innan jag åkte tillbaka till värmland.

11. Vilken ögonfärg har du? blåa.

12. När vaknade du i dag? jag vaknade 06.40 ungefär.

13. Vilken är din favoritjulsång? ingen aning :P

14. Vilken är din favoritplats? när man kramar någon man tycker om

15. Vilken plats föredrar du minst? .

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? absolut ingen aning. på något bra ställe förhoppningsvis.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag tittade på Rebecca, Lina, Anna & Sofia som repade till projektet, alla var så trötta & flummiga så man kunde inte annat än skratta tillsammans!

19. Hur stor är din säng? 90 typ.

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar Asus.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med.

22. Hur många kuddar har du i sängen? fem kuddar!

23. Hur många landskap har du bott i? Dalarna & Värmland. 

24. Vilka städer har du bott i? Säter, Borlänge, Kristinehamn.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor oftast men utan strumpor när man dansar :)

26. Är du social? ja det tror jag (:

27. Vilken är din favoritglass? daim.

28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte, men chokladmouse är gott.

29. Tycker du om kinamat?  ja det är rätt så gott. 

30. Tycker du om kaffe? nix.

31. Vad dricker du till frukost? mjölk, te eller c-vitamin.

32. Sover du på någon särskild sida? ja på min sida!

33. Kan du spela poker? nix.

34. Tycker du om att mysa/kela? ja ^^

35. Är du en beroendemänniska? nej det tror jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja det gör jag.

37. Vill du ha barn? ja det vill jag säkert, jag vet bara inte om det än..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & pyttelite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? både och.

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller elektronik. 

42. Äger du dyrbara smycken? nae.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Myhtbusters.

44. Kan du rulla med tungan? ja fan.

45. Vem är den roligaste människan du känner? oj vad svårt. david ligger bra till där (: 

46. Sover du med gosedjur? nix.

47. Vad har du för ringsignal? The Bourne Identity - The Apartment. 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja säkert hemma hos mamma nånstans.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? tröjan jag har på mig är rätt så röd.

50. Flirtar du mycket? nej :P

51. Kan du byta olja på bilen? nej det kan jag mest troligt inte. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  nej det har jag klarat mig från (;

53. Vilken var den senaste boken du läste? Den makalöse Maurice och hans kulitverade gnagare.

54. Läser du någon dagstidning? nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.

56. Dansar du i bilen? ja det gör jag :D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? oj.. det var nog bandit rock. 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det var något om min dans till projektet. 

59. När var du i kyrkan senast? det minns jag inte. 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Peo.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en helg på Get Away Rock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0