puke

ojoj.
när man känner sig lite låg.
så unnar man sig ju gärna godis.
det gjorde jag idag innan lunch.
jag hade ingen lektion.
så jag stack ner på stan & köpte godis & energidricka.
hällde i mig drickan å käkade godis på vägen tillbaka.
sen var det nästan dags för lunch som idag var tacogratäng!
haha, så sen när lektionen började tio i ett så var jag en aning mätt.
det kändes som att maten skulle komma upp typ hela tiden.
så det rekommenderar jag inte! haha :P

men nu har jag dansat bort en del i alla fall.
men jag är fortfarande mätt.
tur att vi har en lektion kvar.
som innehåller en springtur & sen streetdance på det.
det ska bli skönt.
jag blev i alla fall pigg utav det jag åt :P

så nu ska jag strax ge mig ut på en tur i det fina snöblandade regnet som faller ner ute! 
det ni.
POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0