snurr

det snurrar så mycket i mitt huvud nu.
har varit en konstig med bra dag. 

nu är jag i värmland igen.
lämnade värmen i rättvik tio i ett tag.
sen dess har jag träffat mamma.
shoppat lite, åkt tåg till örebro, buss till kristinehamn.
pratat som en idiot med alla folk här borta.
rebecka, rebecca, maja.
snackat i telefon med alex, zandra, david & rickard.
sen kom hanna ner hit & det blev mer babbel. 
nu gick hon för vi lär försöka sova.
det är liksom skola imorgon.
det känns inte som det.
det känns som en evighet sen jag gick i skolan.
lovet gick så snabbt men ändå så långsamt.

nu är det slut, måndag imorgon.
klassråd kl 08.50 som vanligt.
här är allt som vanligt.
men jag är inte som vanligt.
det är mycket i huvudet nu.
men ändå.
imorgon är en bra dag.
för då kommer jag få biljetter till The Big 4.
de kommer till göteborg i juli, dit ska jag!
det kommer bli grymt, trodde aldrig jag skulle få se det live. 
ojoj. 

nej nu ska jag ta & lägga mig i sängen.
jag är trött som en gnu.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0