awesome!

fy fan vad bra det känns!! 
jag är så himla nöjd med mig själv just nu.
idag har jag svettats igenom två dansklasser på förmiddagen. efter det var det följt av tid för att göra sitt solo. jag kom faktiskt en bit på väg! det känns så bra! jag har varit orolig för det ett tag nu. men bara man börjat så! 
efter skolan så hängde jag med Rebecka och sprang en tur i skogen! det tog emot, först var jag inte säker på om jag orkade men tamefan, det gjorde jag! jag sprang hela varvet runt utan att stanna. nu har jag duschat och sitter här & torkar. snart ska jag göra mat och sen städa upp röran jag har här inne på mitt rum. tack Ck att du tog med mig ut idag, det var jobbigt men ack så skönt ändå!! :) 

alltså vilken vecka det har varit.
fullt jävla upp.
vanlig skola måndag & tisdag som innebär minst 3 timmar dans. sen på onsdag så var sista lektionen att springa ett varv uppe i skogen. jag trodde ju aldrig att jag skulle komma runt det där spåret levande (galet länge sen jag var ute och sprang). men det fixade jag, en bit efter CC sprang jag, men jag stannade inte, trots att jag ville det mest hela tiden ;D men snacka om go träningsvärk efter att man sprungit när man inte är van att göra det. men efter den dagen i skolan så var det bara att duscha och göra sig redo för att dra ut till picasso för att ha föreställning på kvällen. vi hade två föreställningar, våran avslutningsdans från projektet. 

torsdag var det en grymt jobbigt balettlektion följt av kick n' box på 1 ½ h med Nadja efter skolan! ojoj, riktigt jobbigt men som sagt, väldigt skönt! det kommer kännas på lördag, sist kunde jag inte gå normalt två dagar efter. 8D 

idag är det fredag, vilket inte betyder någon vila! men nu jävlar har jag gjort mitt för denna vecka! 
jag har verkligen gjort mig förtjänt av helg! bannemig! fan vad bra det känns! 

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0