tillbaka.

idag är det söndag. 
dags att dra sig tillbaka till värmland.
det är med blandade känslor.
det ska bli så himla skönt att komma tillbaka.
att träffa alla underbara människor där.
men när man kommer dit så börjar verkligheten igen på riktigt.
det känns lite jobbigt. 
men ändå skönt typ.
få lite koll & ordning igen. 

mitt tåg går nu kl 12.
sen kl 16 är jag framme i khamn. 
då ser jag fram emot att träffa folket som är där! 
sen att packa ur alla mina väskor.
plugga i datorn i högtalarna.
dunka på med bra musik medan jag packar upp.
det ska bli så skönt att slippa ha en väska å släpa runt på! 

nu ska jag plocka ihop det sista här hos alex!
sen kommer min snälla mamma & hämtar mig.
POSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0