winesun

ikväll blir det vin! 
jag har dammat av mina vinglas som jag inte använt alls sen jag flyttade hit.
idag var det dags.
jag och julia har köpt ett vitt vin som vi ska dela på.
till det blir det ost och kex och lite annat smått och gott.
det blir jag, hanna, julia, josef, nadja, petra, anna och kanske andreas och james också :D 
detta har varit en riktigt skön dag och jag tror resterande av dagen kommer bli lika bra! 

idag satt jag ute och solade med killarna, jag satt där kanske i en kvart.
sen blev det för varmt och då gick jag in..
när jag kikade i spegeln så hade jag blivit röd på bröstet efter den lilla stunden. galet. 
dags att köpa lite solkräm kanske.

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0