yup.

hello.
still alive in münich!

det är inte precis som hemma här kan jag säga.
men det är roligt :D
ölen är god, människorna är skumma och varmt äre.
maten är gigantisk också, jag åt en halv anka här om dagen.
whats up with that, liksom 8]

nej men snart har jag varit här i en vecka.
galet.

när jag kommer hem så är det
6 dagar tills vi ska visa upp solot
15 dagar tills vi slutar skolan (sorg </3)
18 dagar tills jag börjar jobba
24 dagar tills jag fyller 22 år


jag tror att tiden bara kommer rusa iväg.
sen är man tillbaka där man startade.
tillbaka i dalarna.
men det är ju tur att man har ett jobb så man tjänar pengar så man kan göra nåt spännande efter sommaren.

men till något roligare, jag fyller år snart.
min önskelista ser ut som såhär:

- en manik som man kan spela guitar hero på.
- guitar hero Metallica.
- en middag på Coco Thai med någon jag tycker om.
- blommor & kramar.

POFF. 8]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0