En liten bildbomb.

nu är det lördag och då brukar internet funka tillräckligt bra för att lägga upp bilder.
så jag provar det nu medan jag väntar på att de andra två ska vakna :P


man kan ju ligga på golvet och skriva av också om man vill :)

lite kort i rocken! 


jag och min sjätteklass <3


vi gjorde ananaswook och rissoppa till middag! gott! 


hål i taket, inte bra! :(


trasig stol. 


mina femmor! 


många barn har inte hela strumpor. 


vissa elever har konstiga sår/utslag på kroppen. 


alla underbara lärare. vi bjöd dom på "chokladbollar". 
vi försökte göra chokladbollar men inte helt lätt när man inte riktigt hittar ingredienserna. :P
men dom blev goda och uppskattade ändå :D


massa thaimat. nom. 
blir lite fel att säga nom nu mera, för barnen har lärt mig att nom betyder mjölk på thai. 

där fick ni se några av mina typ 3000 bilder jag har tagit hittills. 
nu orkar jag inte lägga upp flera. 

ha en bra lördag!
ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0