Doi Intahnon

Yuphin kom och satte sig med oss nyss.
hon ville berätta lite om kommande helg.
hon vill ta med oss till Thailands högsta berg, Doi Intahnon!
så på fredag ska vi åka dit tillsammans med henne samt några till lärare.
på berget ska vi tydligen tälta en natt o.O
det kan bli riktigt spännande.
vi fryser redan här på nätterna och så ska vi upp på ett berg och bo i tält.
hehe, japp, men som tur är det bara en natt så vi lär ju överleva.
men det blir typ alla kläder vi har med oss och filtar som gäller. 
det blir en upplevelse i sig. ^^

ciao!

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Nu du kvinna tror jag faktisjt att jag har läst ikapp det jag missat. :-D jag får sammangatta allt med WOW! Jag är som tidigare avis. Och vilka fina bilder. Det ska bli en upplevelse att få se mer bilder. Och få höra dig berätta om bilderna. Jag har inte skype och är inte så ofta vid datorn (sköter det mesta över mobilen ;-)) så jag kommer krama ihjäl dig när jag ser dig. <3 men det är verkligen uppskattat att få läsa även om jag läser så här i efterhand. Jag har sett att det varit fattigt på kommentarer men här får du en rejäl en. :-) tänker massor på dig.

2011-11-18 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0