lurig dag

denna dagen har varit ganska ojäm.
vi har inte haft några vanliga lektioner alls som vi trodde imorse.
vi kom och åt frukost som vanligt och gick till våra lektioner vid nio.
men alla klassrummen var tomma.

alla eleverna var ute på stora gräsmattan och höll på med något.
Kae sa att eleverna tränade lite för den stora sportdagen imorron.
imorgon ska elevern och deras föräldrar sporta hela dagen.
så de är uppdelade i massor med lag, som de stod i ute på gräset idag.
Kae sa att de skulle vara klara strax, vilket kan betyda när som helst.
denna gång betydde det att alla eleverna var ute och sprang på gräset och klockan hann bli elva.. :P
så tiden hade gått över våra två första lektioner men de blev klara till sista lektionen, 11-12.
då försökte jag hitta på mina sexor för de var inte i sitt klassrum heller :P
de höll till inne i ett stort rum och övade på en dans.
på måndag ska de vara med i en danstävlning i en stad ungefär en timme härifrån.
så de höll alltså på att öva till den! som vi hjälpte de med lite dagen innan.

Kae frågade om jag ville gå till sexornas klassrum och ha killarna som var kvar där.
men då protesterade tjejerna från sexan och femman så jag fick stanna kvar :P
så jag satt där och tittade på dom när dom dansade :)
det ska bli extra kul att titta på dom i tävlingen när vi har varit med och koreograferat dansen också!

några av tjejerna kramade extra mycket på mig idag.
då berättade Kae att hon sagt till dom när vi ska åka från skolan.
så de vill väl kramas extra mycket nu när de vet när vi lämnar dom :( 
jag fick till och med tre pussar på kinderna när de dansat klart och vi skulle gå och äta.

efter lunchen hjälpte vi de tre äldre klasserna med deras dans också.
dock var det lite svårare för då var Kae på en annan lektion.
det var lite knepigt att säga till dom vad vi tänkte och tyckte när knappt någon kunde engelska.
men det blev nästan så som vi sa :P vi hoppas på att Kae är med nästa gång, hehe. 

så imorgon blir alltså inte heller någon vanlig dag.
vi skulle vara vid templet vid halv åtta imorron bitti.
eleverna på skolan ska gå i en parad därifrån och upp till skolan.
sen ska vi äta frukost och efter det börjar sportdagen!
som inkluderar volleyboll, fotboll och springning.
det kan bli spännande minsann. 

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0