sällskap!

jag var hemma från skolan idag för jag mådde inte alls bra när jag vaknade imorse.
så jag har suttit här och degat hela dagen, surfat, spelat nintendo och läst.
när nadja och petter kom hem från skolan så sa de att jag skulle få sällskap.
mina sexor hade tydligen frågat efter mig och undrat vart jag var.
så det ville komma och hälsa på mig! hur fint är inte det?

en stund senare kommer det en flock med tjejer gåendes hitåt.
de har Kae med sig och de kommer fram till mig och jag får massa kramar.
Kae säger att de saknade mig idag och att de ville se hur jag mådde. <3
jag fick ett litet paket kakor av en tjej, dom är så himla härliga! 
de frågade mig när jag skulle åka till sverige och jag svarade att jag åker i december.
då blev det massa ledsna miner, men jag sa att jag gärna vill ha brev av dom när jag är hemma.
då jublade dom och såg glada ut. det ser jag fram emot, mina fina klass. :)
Kae berättade också att jag var deras första volontärlärare, för de som var här sist hade bara haft de yngre klasserna. så det verkar ju som att de är nöjda med mig i alla fall. 

jag blev direkt på bättre humör när de kom förbi.
de ville gå upp på övervåningen och titta hur vi bor också. 
jag fick en till hög med kramar innan de gick tillbaka till skolan <3

det är såna här fina stunder som får en att verkligen inte vilja åka hem.
de uppskattar verkligen att vi är här hos dom och vi uppskattar att vi fått denna chans. 
jag kommer alltid minnas Maetoob. ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0