lite gör skillnad

hej mina vänner! 
jag tänker höra med er som läser min lilla blogg om någon är intresserad att skänka en slant pengar till Maetoob school's elever. barnen som går i skolan kommer från fattiga familjer. när man går runt i byn och ser deras hus så ser man vad jag menar (jag ska försöka få upp bilder). samt att alla barn i en klass kanske inte har alla böcker, vissa saknar färgpennor, många elever har stora hål i sina strumpor och så vidare. vi har fått välja om vi vill donera pengar till skolan eller till våra elever.
jag, Nadja och Petter var överense om att vi vill att pengarna vi får ihop ska gå till våra elever!

detta är inget som ni behöver bestämma er för just nu, jag bara upplyser er om att det vore uppskattat om ni ville hjälpa mig att få ihop lite pengar att ge till barnen. 
tänk på att även lite gör skillnad och svenska pengar blir ganska mycket i Bath. 
om man skulle vilja skänka 100 kr så blir det ungefär 500 Bath.

ni som är intresserade kan väl lämna en kommentar.
det går även bra att skicka via mail till mig på [email protected]

det är bara att fråga om ni undrar något. 
tack! :)

Kommentarer
Postat av: rickard

Det ska vi väl kunna ordna, behöver du det innan du åker hem?

2011-11-24 @ 21:05:33
Postat av: Annika

Jag och Magnus kan också skänka. kram

2011-11-25 @ 22:18:53
Postat av: Suzzie

Det gör jag gärna. Som Rickard undrar även jag hur du tänkt dig utföra detta. Nu eller sen? :-)

2011-11-26 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0