tiden

på måndag är det exakt en månad kvar tills jag är tillbaka hemma i sverige. 
då är det den 21a november. jag har blandade känslor över detta.
absolut ska det bli galet skönt att komma hem till mitt eget liv och alla jag saknar.
men jag är lite rädd att jag ska bli uttråkad så snabbt när jag väl landat igen.
när allt är som vanligt igen..
här vet man aldrig vad som ska hända..
och när vi lämnar skolan och reser runt vet vi verkligen inte vad som kommer hända.
det är väldigt spännande och roligt att se nya ställen. 
men som tur så är det ju fullt ös med jul och nyår när jag kommer hem.
så uttråkad lär jag väl inte bli på direkten :) 
jag har ju många att träffa och berätta allt för.
jag kommer säkert aldrig vara tyst, haha!

men som sagt, en månad, en ynka månad kvar. 
det är galet hur snabbt tiden går ändå.
när jag var yngre hatade jag att folk sa så.
nu är jag väl gammal när jag själv sitter och säger så :P 
men jag ser fram emot att komma hem, hem till lilla mammsen!
jag ser fram emot att krama alla jag saknar.
jag ser fram emot att planera nya resor med mina när och kära. 
jag ser fram emot att sova i min säng! :] 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0