bländad av havet

solnedgången var fin.
tyvärr vet jag inte riktigt vilken bild jag laddade upp.
det är så galet ljus här så jag ser knappt, haha :P



inatt blir vår sista natt på Pen´s bungalows. det var billigt och bra här, vi gillade stället och stämningen här så vi har stannat på den här stranden. men imorgon är det dags att röra på sig! vi ska inte av ön riktigt än men vi ska förflytta oss lite längre in på ön, lite längre in i djungeln. vi ska nämligen besöka ett elefant camp imorron var tanken. även att kolla in ett hotell vi läst om i turistboken, det ska ligga mitt i djungeln och man ska kunna bo uppe i träden! hur spännande låter inte det? :) väldigt spännande, tycker vi. 
idag ska vi utforska det som finns kvar av denna strand och ikväll ska vi säga hejdå till Pen och fira med att köpa in en hel smarrig fisk! 

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0