Seg söndag!

jag blir så trött på att internet är så kasst här.
jag har ju några bilder som jag så gärna vill visa för er.

nadja och jag var på stranden i chonburi och skulle handla något att dricka.
då fick vi fanta i en påse med is och ett sugrör i :P


(shit, jag fick in en bild! score! en miniatyr iaf. då provar jag väl en till!)

jag ville visa kort på min byxdress som jag köpte där också :D
och ett halsband som jag är helt kär i. 




mcdonaldsgubben utan för plaza gjorde thaihälsningen. 
det tog jag så klart kort på och ville visa er. 



men dom får fint ligga kvar på skrivbordet.
för jag har väntat på att det ska ladda upp ett bra tag nu.
det kommer till typ 96% och sen står det still.

jag ska försöka imorron igen..

det gick ju tydligen ganska bra att ladda upp lite ändå.
tålamod är en ganska bra sak har jag hört. :P


det har varit dåligt väder här hela dagen.
regnat och åskat.
så vi är ganska uttråkade.
just nu åkte nadja och petter till marknaden.
hoppas de klarar sig från regn i alla fall.
men vi ska väl träna lite när de kommer tillbaka.
äta lite frutk och sen se på vänner.
imorron är det dags att förbered för klasserna i veckan.
ska bli skönt att börja igen :)
jag har saknat mina små elever.

vi har typ en flock med vildhundar som kilar omkring här runt omkring.
de slåss och morrar för fullt.
jag vet inte om de håller på att utse en ledare eller något.
men dom typ äter på varann och bråkar i alla fall.
sånt ser man inte så ofta i sverige. :P

nu ska jag fortsätta vänta på nadja och petter,
läsa Living dead in Dallas och gosa med katten!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Naaw vilken fin byxdress!

2011-10-30 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0