dagen är här

jag fick ju inte riktigt den bästa starten på denna dagen.
för det första så kunde jag inte somna kl tre när jag la mig i alex säng.
jag har ju blivit förkyld och jag hade ingen nässpray med mig så jag höll på att bli tokig.
tillslut däckade jag i alla fall. sen vaknade jag tidigt så klart, för vem kan sova när man ska iväg på något?
vaknade med tung skalle, vi drack ju vin igår och jag fattar inte att man känner av det trots att man drack så pass lite ändå. :P dumma vin. och ont i nacken hade jag också. nog om det, jag hoppade i alla fall in i duschen och då blev allt lite bättre. varmt och skönt. nu sitter jag här i alex soffa och chillar. väntar på att klockan ska gå.
anledningen till att jag är här är för att jag lär in på jula och köpa en sista grej innan jag åker. och dom öppnar ju klockan elva idag.. sen ska jag även köpa lite linsvätska, kan vara bra att ha med sig.

jag hoppas på att jag hittar något gott att äta i alex kylskåp för magen är lite missnöjd just nu.

för övrigt så ser min resa ut på detta viset:
säter > stockholm
stockholm > gamla stan
*hämta våra pass hos min syrra*
stockholm > arlanda
arlanda > istanbul
*vänta skitlänge där*
istanbul > bankok
bankok > chiang mai
*hitta rektorn som ska möta oss där*
chiang mai > doi tao
*däcka på första bästa plats*

jag hoppas att jag överlever denna galna resa.
tur att jag har nadja och petter med mig.
detta kommer blir vårt livs största äventyr!

när jag kommer fram till skolan så ska jag försöka höra av mig så fort jag kan.
så ni vet att jag fortfarande lever. :)

POFF




bilderna är från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0