i've got shit too do

jag har ont i armen.
salmonellasprutan var inte så snäll.
hepatit känner jag inget av.
men det går la över.
nu har min ryggsäck som jag vill köpa kommit till falun.
så det kanske blir en sväng dit idag. 

såhär ser mina sista dagar ut i sverige innan jag far ut på äventyr. 

idag: ta sprutor - check. om en stund ska jag också till banken, dags att byta. jag har städat här hemma och packat lite till. jag lär ringa till nadja och snacka också. och så klart, vänta på posten.. om jag får brev från polisen idag så kan jag åka tillbaka till ambassaden imorgon. eftersom förra gången inte gick så himla bra. 

2 sept: åka till stockholm och hälsa på ambassaden igen. om papperna inte dyker upp så får jag roa mig med att vara nervös i stället. 

3 sept: jobbar mellan 09.30-17.15. sen bowling tillsammans med alex, sussie & lotta. 

4 sept: jobbar mellan 10.30-17.15. sen.. vem vet. 

5 sept: om jag inte fått papper från ambassaden så kommer jag åka till stockholm idag. om det redan är klart så gör jag något annat roligt denna dag. 

6 sept: tandläkartid kl 07.50. jippie! underbart. 

7 sept: packa som en tok. 

8 sept: åka på kryssning med alex, sussie & lotta. 

9 sept: kryssning!!!

10 sept: packa mer och vara nervös. 

11 sept: säga hejdå till alla nära och kära. tåget går från säter kl fyra. sen ska jag träffa nadja på centralen i stockholm. vi ska hämta visum och ta ut thailändska pengar. åka tåg till arlanda. 

12 sept: adjö sverige. vårat plan lämnar sverige 00.30. 


min lugn mina vänner, jag blir inte borta för alltid. den 21 december är jag tillbaka på svensk mark!
håll ut :D 
POFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0