naked man!

ikväll blev det gos med bäbisMiley.
jag och mamma var barnvakt, lekte med henne, var ute å gick med barnvagnen i solen!
sen kom marlene och daniel tillbaka, vi bjöd dom på mat och hängde.
jag lärde dom hur man använder skype så vi kan prata sen :)

sen kl nio så åkte jag till alex.
vi rullade till affären och köpte tacosaker.
byggde tacos och såg på himym! :)
nu har vi druckit vin och myst.
det börjar bli dags att lägga sig.

imorron ska jag in en snabbis på jula när de öppnar och sen köpa linsvätska.
sen ska jag rulla hem på en gång och göra klart packningen.
sussie kommer och hälsar på mig kl två :)
få se om någon annan kommer förbi och säger hejdå.

nu ska vi gosa vidare och sen sova.
poffnatti. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0