packad

tryck på F5 om ni inte kan se den nya designen.
som min vän Zandra har gjort till mig idag! :D 
här är hennes blogg om ni vill hälsa på na!

http://peaceisfree.blogg.se/

så här långt har jag kommit på min packning so far:

handbagage:
böcker - bingo, inspärrad, true blood, thailand
kortlek
nintendo
näsduk
skrivblock
pennor
hörlurar
ANNAT
tre shorts
tre trekvarts byxor - röda, begie, svarta
fem tshirts
fyra linnen
två klänningar
två tunna långärmade tröjor
två bhar
två bikini
en sporttopp
massa trosor
två små handduka
HANDBAGAGE:
böcker - bingo, inspärrad, true blood
kortlek
nintendo
näsduk
skrivblock
pennor
hörlurar

ALLT ANNAT
tre shorts
tre trekvarts byxor - röda, begie, svarta
fem tshirts
fyra linnen
två klänningar
två tunna långärmade tröjor
två bhar
två bikini
en sporttopp
massa trosor
två små handdukar


jag borde fortsätta.. men jag tittar på lite entourage ist! 
någon som vill göra något ikväll hör av er!
jag hade tänkt leka med alex och bygga tacos med henne..
men hon vet inte om det än, schh! :) 
det är ju sista kvällen innan jag åker. 
oj så dramatiskt det låter, visst? :P

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0