skype

tjoho!
vi har internet så här sent, inte helt vanligt.
jag tänkte bara upplysa folket om att jag kommer finnas på skype i helgen.
precis vilken tid är ännu oklart, men det kommer att upplysas om på facebook innan.
men vi tänker befinna oss på ett internetcafe någon gång under helgen.
ni som inte har mig på skype och är sugna på att snacka i helgen:
sök på lospelotas och lägga till mig! :)

ikväll har vi fått lära oss lite thaidans av några söta tjejer från skolan!
det var mycket rörelser med händerna, vilket vi är ganska ovana med så det var knepigt.
men vi hängde ändå med rätt så bra!
sen frågade de om vi ville lära dom något nästa vecka.
så nu har jag och nadja filat på en dans till låten fireworks!
få se vad det kan bli av det hela! :D
himla kul var det i alla fall. jättebra kväll!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0