vila

just nu gör vi inte så himla mycket här "hemma"
nadja och petter la sig för att vila.
och vi upptäckte att det fanns internet här där vi hänger också.
annars har vi ju bara använta internet på skolan.

vi har lagt över lite bilder till petters dator som jag använder nu.
jag tänkte visa lite granna. ni är väl nyfikta antar jag :)
ja... det där gick ju bra. eller inte.
det funkar inte att ladda upp några bilder. sorry.
men men.. jag har i alla fall inte bränt mig alls än så länge. 

skicka en kommentar som hälsning om ni känner fört! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rickard Andersson

Hej hej!



Jag sitter på jobbet i regninga Halmstad och läser, riktigt kul att höra att ni trivs så bra. Ser fram emot bilder :)



2011-09-15 @ 10:31:48
Postat av: Robin

Kul att se att du verkar trivas, nu väntar vi bara på bilder! Simma lugnt!

2011-09-15 @ 11:32:21
Postat av: Suzzie

Jag läser flitigt! :D det verkar verkligen vara en upplevelse redan, så tänk hur det kommer vara när ni varit där en månad! :) men jag hoppas det går att få upp bilder senare! puss på dä.

2011-09-16 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0