yo

idag ar det varmare an igor.
igor var det molnigt och regnade lite.
idag ar det sol som bara den.

imorse so blev vi lite mer forvirrade.
vi frogade rektorn om vi fick skjuts med henne till chiang mai idag efter skolan nar vi slutat.
hon sa att hon skulle kora dit imorron eftermiddag.
grejen var att har ar det inte alls fredag som vi trodde.
utan det ar torsdag idag.
det hade vi ingen aning om.
men eftersom deras vecka borjar med sondag.
so blir det ju som sagt torsdag idag.
haha, inte latt att hanga med alltid. :P

so.. imorron ska vi till chiang mai i alla fall.
rektorn har ett hus dar som vi for vara i under helgen. :)
det ar so himla mycket som jag vill beratta om!
det ar helt galet att vara har. 
jag saknar hemma men jag ongrar inte att jag kom hit :D

btw, jag fick lona engelskalararens dator.
darfor jag skriver utan prickar. :p
det ar massa thaitecken po tangenterna. :>
lararna har mote nu.. vi fick komma dit och de presenterade alla..
jag kommer inte ihog ett enda namn o.O
haha, men dom verkar kunna vora namn nu iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0