Bättre.

En kass dag igår följt av en bra dag idag! 
Efter regn kommer sol som man brukar säga. 

Igår hade jag inget att göra alls. Jag vaknade självklart klockan sju på morgonen också. Så under dagen roade jag mig med att bråka med min stationära dator som vanligt, jag lånade en skärm av Marlene. Så nu vet jag att det inte är skärmen som det är fel på, för hennes funkade inte heller till min dator. Så då är det något i datorn som hatar skärmar helt enkelt. Få se om rickard kommer hit framöver någon gång och kan lösa vad det är för fel på dumburken. Sen så låg jag nog mest och kollade på serier, höll på att somna. Var som sagt till Marlene en sväng, stannade där och lekte med Miley lite grann. Men överlag så mådde jag inte speciellt bra. På kvällen blev det värre. Som tur så hade jag Zandra och Hanna att prata med så det kändes bättre sen och jag kunde sova. 

Idag vaknade jag runt nio-tio. Mamma var på jobbet så jag tog en promenad till Ica för att hämta ut ett paket. Parfymen Showtime med Kyile Minouge hade kommit fram! Jag glömde både legg och bankkort hemma men jag fick paketet ändå! När jag kom hem så tog jag tag i deklarationen och det var ju inte så himla knepigt alls. Jag städade även lite bland papper och pärmar så nu har jag ordning på't.
Mamma slutade jobbet klockan tolv och då åkte vi och handlade. Så gjorde vi mat, äggvänd fisk med örtstuvad spenat! Till det åt vi potatis och stekt tomat och en citronskiva. Det blev riktigt gott! 

Jag vill även tipsa om ett tips jag läste om på MåBättre's hemsida. Ett bra mellanmål är Kesella vanlij med hallon och valnötter. Det var supergott! Det ska jag äta efter träningen sen för senare idag ska jag bege mig till Borlänge och svettas lite. Man mår så mycket bättre när man har saker för sig. Som igår, då gjorde jag i princip inget vettigt och då mådde jag skit. Idag har jag fått saker gjort och då känns det bra. Å lite träning på det så kommer det bli så bra. 

Här bjuder jag på lite bilder: 

Nu ska jag lägga mig och läsa för jag fick också böcker från CDON idag!
Spökflickan och Rävungen, Zandra som tipsar :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0