Combat!

Ikväll blev det som sagt combat!
Det gick bra trots knäna.
Det var riktigt jävla skönt.
Mötte Jennie från jobbet där också.
Så efter jag duschat så styrde jag mot kupolen.
In på jula och hälsa på såklart.
Även in på Specsavers och fixa nya linser! 

Imorgon drar jag till Halmstad. 
Ska bli riktigt roligt att hänga med Rickard & Jessica.
Jag har inte sett dem sen julas när de var här. 
Ska bli kul å se hur de bor där borta! 

Jag är trött i kroppen efter träningen.
Jag kommer nog sova gott inatt.
Vakna redo att sitta still på bussen, haha :P
Jag kommer vara framme hos dem vid sjutiden. 
Så det blir nog en lång resedag.
Men jag har en bra bok, nintendo & musik att roa mig med! 

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0