Human Behaviour.

Jag lyssnar på Björk! :D

Igår blev det ingen träning för jag hade haft ont i huvudet ett tag under dagen och det ville inte gå över. Senare på dagen började det även göra ont ner i nacken. Det blev svårt att göra något för det gjorde bara mer ont. Jag lyckades ligga i sängen och läsa så det kändes lite mer avslappnat åt nacken. Så jag kom inte så långt igår kväll. Tittade på serier, Top Model och hämtade mamma på jobbet och läste tills jag somnade. 

Idag mår huvudet bättre. Så snart ska jag bege mig till Borlänge och dansa vilket jag ser fram emot att göra! Det är inte jättelångt kvar till uppvisningen så det är mycket korreografi som gäller och det är alltid roligast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0