Snart imorgon.

Åååh, vad skönt det var att komma ut från jobbet idag.
Det var en riktigt lång dag. Och imorgon är jag LEDIG.
Ljuva lediga dag! Kom till mig.
Jag och mamma ska ta oss en sväng till Insjön och kika där lite.
Sen kommer jag stanna i Borlänge och hänga med Alex.
Det var inte igår. På kvällen ska vi svettas på Må bättre ett tag.
Peppar för cx och combat. Ser verkligen fram emot det.
Känner mig som en tjockis efter att ha varit krasslig ett tag.
Är väl inte heeelt frisk men med lite snuva kan man ju träna.
Jag känner att energin kommer tillbaka. Sakta med säkert.

Nu blir det att kika på lite mer NipTuck och sen däcka i min säng.
Förhoppningsvis vaknar jag upp full med ny energi i morgon.
Poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0