Jobbgym.

Idag är det en månad (minus fyra dagar) kvar tills jag åker till Skara och jobbar!
Den sjunge Januari bär det av tidigt på morgonen tillsammans med Thomas och Christoffer. 
Jag pratade med Johanna på jobbet som hade varit i Karlstad och byggt butik och hon gillade det verkligen.
Sa att det blev en himla gemenskap när det kommer folk från olika städer och bygger. 
Att man träffar efter jobbet och hänger och att det var en bra upplevelse.
Det peppade mig väldigt mycket och det ska bli skoj att åka iväg ett tag! 
Det kommer vara skumt att vara borta hemifrån i tio dagar i sträck men hela perioden varar ju inte så länge. Så det lär man ju fixa! 

Igår innan jobbet så tog jag en sväng till Må Bättre. 
Jag kände att jag behövde det för att jag fått ont i ena skuldran efter den intensiva helgen på jobbet. 
Så då började jag med att gå i tio minuter på bandet följt av att springa på bandet i tio minuter. 
Det gjorde mig väldigt bra uppvärmd och det gjorde att gympasset inte alls kände så tråkigt som det brukar göra. 
Utan det gick faktiskt väldigt bra :) Jag körde ben, axlar, bröst och mage. 
Det känns till och med idag. Så med bra uppvärmning så blev det ju ganska bra trots allt. 
Få se om jag och Jennie ska gymma någon dag fram över!

Jag har i alla fall fått okej på att vara ledig på lördag :)
Så då ska jag, Rickard och Jessica på releasen av Body Combat! 
Det ser jag fram emot :) 

Nu ska jag städa vidare här hemma. 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0