Rama rena tavla.

Nuuu är det dags att ge sig ut på loppisrundor igen och leta ramar till mina nyligen hemkomna bilder!
Jag beställde hem några bilder jag själv tagit från Fuji.se. 
De har alltid så snabba leveranser! 
Så ska se om jag och mamma tar oss en sväng på fredag kanske :) 
Fanns mycket bra loppisar i Falun märkte jag här om dagen. 

Btw, smörgåstårta är äckligt och jag tänker aldrig äta det igen. 

Jag har också blivit lite besatt av det där nya Alice spelet som jag börjat spela. 
Jag gick upp kl sju imorse och lämnade David i sängen och satt å spelade det själv i mörkret. 
Dock är det ju ett problem, spelet är på Davids dator... Å nu är jag hemma... 
Hade ju passat perfekt å sitta hemma å spela på en ledig dag och inte sätta en enda fot ute i kylan. 

Jag har bara en enda liten julklapp kvar att köpa också. 
Sen är det klart till alla nära och kära. 
Det känns bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0