Rymligt.


Ryggsäcken man fick från Må Bättre när man blev medlem rymmer ganska mycket saker! 



Min mage gav upp hoppet om livet idag på jobbet. Tror att det beror på att det blev ganska stressat innan jobbet och att jag kastade i mig maten på min rast på 15 min. Så det var väldigt skönt att komma hem till ett tomt hus idag, slänga av sig alla saker jag bar på och bara lägga sig på köksgolvet en stund! Ibland saknar jag att bara vara alldeles ensam och lyssna på musik och göra mest ingenting. Så jag uppskattar dessa tre timmar som jag är ensam innan mamma kommer hem från jobbet. 

Jag kikade precis på första avsnittet av Mysteriet på Greveholm och det verkar helt okej ändå :) 
Skönt att få vara ledig i tre dagar, mån-ons nästa vecka! Bara att njuta av ledigheten lite eftersom jag kommer jobba väldigt mycket i december! Varje helg jobbar jag och mycket vardagar också. Sen i januari så drar jag ju iväg till Skara och jobbar den sjunde. Det kommer bli spännande men skumt att vara borta hemifrån i tio dagar i sträck och bo på hotell. Jag tror att jag kommer vara ganska så trött på hotellfrukost efter vi har byggt färdigt :P

Nu ska jag vila min trött kropp (träningsvärk) och se på that 70s show!
Alldeles utmärkt lördagssysselsättning! 
Lugnt och skönt, det kan man behöva ibland :) Imorgon ska jag även prova på att köra combat på Må Bättre Falun. Blir spännande med nya lokaler och tränare. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0