Today is the day.

Denna fredag gick väldigt fort! 
Jag vaknade halv nio, låg kvar i sängen och latade mig (är man ledig så är man).
Jag tittade på julkalendern och that 70s show ett tag.
Sen var det dags att dra till Borlänge igen för att gå på linskoll klockan tolv. 
I kupolen var det fullt ös med julmarknad där inne med massa skoj. 
Jag hittade detta, svartvinbärsglöggen var supergod! 



Sen var jag och mamma runt på lite affärer, shoppade lite nya julgranssaker, marschaller, kuddar osv! 
När vi blev hungriga så åkte vi hem och gjorde mat. 

Dags att sätta lite glitter i granen! 

Före.
 

Efter! 


Jag skrev klart alla julkort! 

Nu ska jag hitta på något att roa mig med tills det ringer på dörren och Rickard och Jessica vill ha hjälp in med sin packning. Japp för idag kommer de hit! Imorgon ska vi köra combat tillsammans på Må Bättre! Kul! :) 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0