Saknar.

Åh, vad jag saknar att träna!
Jag har haft den här jävla förkylningen i en månad.
Jag vill träna, jag vill svettas och må bra. 
Det är jobbigt att bara gå hemma, allt känns värdelöst.
Jag saknar adrenalinpåslaget och känslan dagen efter man har tränat. 
Inte okej! 

Idag ska jag i alla fall göra något kul.
Jag ska åka till Borlänge och träffa Sussie.
För kvällen ska vi göra mat tillsammans, färga håret på mig, se film och titta på mina bilder från Thailand! 
Jag ska även sova över där inatt, lika bra att stanna i Borlänge när jag ska jobba imorgon. 
Känns bra att komma ifrån Säter en sväng, nog för att det inte är så långt bort.
Men att göra något annat till skillnad från att sitta här för mig själv. 



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0