Må bättre.

idag ska jag på mitt första träningspass på Må bättre i Borlänge.
jag är väldigt pepp inför att börja röra på mig igen.
jag känner mig väldigt stel i kroppen och nu ska vi ändra på det.
min plan är att försöka komma dit tre gånger i veckan minst.
hoppas på att det blir mer nu när jag har både Sussie och Alex att träna med! 
jag hoppas också på att jag ska frysa lite mindre när man får igång omsättningen i kroppen.
idag ska det tränas och svettas! 
folket jag tänkte umgås med idag verkar ställa in.
desto större anledning att hänga på Må bättre lite längre ist. 


planen är:

gym mellan 16-17
functional moves 17-18
ev yoga eller spinning efter det beroende på hur trött jag är.


ibland är det bra att ha lite att göra, då kan man stanna där ist för att åka hem och vara uttråkad. 
imorgon börjar jag jobba igen! lite nervös men jag ser fram emot det. 

poff!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0