Måndag!

nu har jag jobbat sen i tisdags!
jag tror att jag är ledig på torsdag iaf :D
då blir det fullt ös med träning.

idag har jag varit hurtig som tusan.
jag och sussie drog upp oss innan kl sju.
vi drog till Må bättre och köra easyline 07.10!
så nu är man pigg alltid!
jag ska äta frukost snart och sen dra till jobbet till kl 11.
bra start på denna vecka.

det finns en del roliga saker att se fram emot:
måndag: jobba sen träffa alex och ida!
tisdag: vilodag, ingen träning, jobb.
onsdag: jobb till fyra, DANS på kfum & sen zumba efter det.
torsdag: LEDIG! core kl 17 och sen bodycombat kl 18!!
fredag: jobb till fyra, sen göra sig redo för helgens äventyr!
lördag & söndag: rättvik!

jag tror att det kommer bli en bra vecka!
det enda är att min nedrans förkylning borde ge sig nu!
det är lite tråkigt att träna när man inte kan ge allt.
så nu jävlar ska jag bli frisk!

frukost vare, ja!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0