Räkna.

idag skulle jag egentligen inte jobbat.
men Nettan hade så ont i nacken så jag fick hoppa in.
idag har vi smygstartat med inventering.
så jag har räknat en massa massa godis!
en sådär 900 stycken.
jag tyckte redan det var jobbigt.
bara en liten förhandsvisning inför morgondagen :P

imorgon jobbar jag från 12 till 24!
vanlig dag fram till kl 18, sen är det bara att räkna på!
hoppas att den dagen går snabbt.
lite småkrasslig nu, hostig, ont i halsen.
jag ska snart sova och bli mer kry imorgon tänkte jag.
jag vill verkligen inte bli sjuk.
verkar onödigt.
när det finns så mkt annat man kan göra.
dags för lite californication och sen sova massa timmar!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0